sobota 21. září 2013

I. podzimní sraz 2013 - Informace - Aktualizováno!

Zdravím, myslím, že už většina z vás ví, že plánuji uskutečnit podzimní sraz. 


Hned na začátek bych ráda řekla, že do srazu nikoho nenutím, ale viděla bych ráda aspoň někoho z vás, osobně. Ne jen díky vlnám internetu a obrazovce mého počítače. :)
Po zjištění, že termín se může přesunout (ano, jsem 20% blondýna, přiznávám) jsem se rozhodla pro datum 26.10 - 27.10.2013 což je sobota a neděle. V pondělí je státní svátek, o kterém jsem nevěděla (ostuda!) a tak se vás tedy může zúčastnit více! :)


Sraz by tedy měl trvat dva dny s tím, že kdo bude chtít odjet ještě v sobotu, prostě odjede a ten, kdo bude chtít  zůstat do neděle, přespí v nějakém penzionu/ubytovně. Já osobně mám tohle v plánu, takže když tak křičte, ať můžu začít hledat.

Tím nám ale vzniká otázka: Kde sraz uskutečnit? 
Já  rozhodně nemám problém dopravit se (Zlína) kamkoliv, ale chápu, že vy (obzvlášť vy, kterým ještě není 18 a vaši rodiče si myslí, že jsme 40 letí, chlupatí pedofilové, což jen tak mimochodem nejsme, ehm) takové štěstí mít nemusíte. Proto navrhuji tato města: 
  • Brno
  • Olomouc
  • Praha (Opravdu v krajním případě. Momentálně vážně nemám přehled kolik se tu pohybuje lidí z Moravy a kolik z Čech


Miniaplikace
A na vás je teď vybrat jedno z měst a napsat mi do komentářů na kolik procent cítíte, že byste mohli dorazit. Sraz se uskuteční, pokud se mi nahlásí aspoň tři lidé. Jinak to nemá samozřejmě cenu. :)

EDIT: Potřebuji minimálně do poloviny října vědět, zda budete na místě přespávat, nebo ne, abych mohla udělat hromadnou rezervaci! Děkuji za spolupráci.

Eloran Arroway

12 komentářů:

  1. Takhle já dala Prahu protože je blíže, což pro mě by bylo ideálnější ale nebráním se tedy i Brnu. Way pokud to tak dohodi rovnou místa dvě protože bych přespala taky.
    A děcka 30.10. Má Mayenka narozeniny. To si spolu užijeme.

    OdpovědětVymazat
  2. Rose dojede Olomouc/Brno. Prahu měla povolenou jen o letních prázkách :D Ale počítejte s ní! :33

    OdpovědětVymazat
  3. No já jsem out, nejsem ani chlupatej pedofil, ale bohužel už ani jakejkoliv student takže prázdniny pro mě neexistujou je mi líto :-* Užijte si to moc moc prdelky. *Alci, Oliver, Adrien*

    OdpovědětVymazat
  4. Prečo nie radšej víkend? :D
    nám prázdniny začínajú v stredu... (a vy vo štvrtok idete podľa mojich info do školy, lenže naše prázky sú ešte aj vo št. a pia.).... v utorok by som sa mohla účastniť jedine... tak že by som dorazila na večer.. alebo tak nejako... možno by som to mohla zlepiť :D
    Osobne som ale najviac za Brno :D

    OdpovědětVymazat
  5. pokud by to byl ten víkend a nic jinýho se neschruje možná bych mohla. :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych se bez problémů mohl dostat do Prahy, do Brna už to bude na takových 50%

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I 50% je dobrých! (A když tě pustili do Hradce, pustí tě i do Brna. :))

      Vymazat
    2. Ale už nejsou prázdniny :/ :D

      Vymazat
  7. Já bych se možná na takových (35%) bych mohla se dostavit zas do Olomouce/Brna..na den, asi. (Co je blíž z Ostravy? xD) :D

    OdpovědětVymazat
  8. Eloranko, mohla bych se dostavit maximálně tak v neděli, protože v sobotu máme jednu akci s panem Kočekem.. tudíž vůbec nevím, jestli má cenu, abych jezdila :) Kdyby se to nakonec konalo v Brně, mohla bych možná do pondělí přespat u sestřenice..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak ti to bude vyhovovat :) Nicméně Vere povídala něco o tom, že bychom tam spolu mohly zůstat o trochu déle a stavit se za Pekelnicí vod Brna, nebo tak, tudíž to chce probrat. :)

      Vymazat
    2. Chi chi.. :D Pekelnice z Brna.. tak to by mohlo být mooc pěkný :)

      Vymazat