neděle 15. září 2013

Čistka 15-30.9.2013

S koncem prázdnin a začátkem školních povinností, se nám tu začal zvětšovat počet neaktivních hráčů. Tudíž je potřeba, abyste se ozvali vy, jenž hodláte a chcete ve hře dále pokračovat.

Zapsat se do čistky je možné do 30.9.2013 do komentářů, pod tento článek, jménem vaší postavy popř. postav. Pokud máte více postav, napište, kterou můžeme smazat, nebo pokud je vám jí líto a přijde vám zajímavá, můžete nám ji nabídnout jako systémovku. Jestliže jenom nestíháte a chcete nějakou svou postavu na čas zmrazit, také to napište. Postavy, které se nezapíší vůbec, budou přemístěny na hřbitov postav (profil) a z fóra budou smazány.

25 komentářů:

  1. Popravde, v poslednej dobe mám krízu a tak uvažujem nad zmáznutím ako Cory, tak Nata... ale keďže tá kríza zatiaľ netrvá dlho...tak by som ich zatiaľ oboch rada ponechala...
    Takže, Coriasen a Nathaniel de Moin by zatiaľ mohli zostať...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u mě jasnačka... Maya i Connor McDorman zůstavají. Pak mám na starosti ještě mimčo Tayu Hope tak tu taky (i když si nejsem jistá jestli tu mám hlásit taky)

    OdpovědětVymazat
  3. Já samozřejmě hlásím všechny. Alciellë, Olivera i Adriena, teď tedy i malou Rose ale ta ještě nemá regu. VĚRNI ZŮSTANEME!!!!! :-D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moje děvčátka (Waya, Ri) taky nekončí, byť mám(e) momentálně mód škola/práce až do zblbnutí, takže tu budeme sem tam. Ale budeme. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Danniel Benjamin16. září 2013 v 17:15

    Danny Benjamin zůstává samozřejmně a s ním i nerozhraná Lissina Linaberr. Nebudu moc vysvětlovat proč pač to je na dlouhé povídání. :D :D Ale řeknu jen to, že se tu objevím jako stín. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jo a já se ještě přomlouvám za Davida...on tu teď moc není ale ráda bych aby zůstal ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vím, že jsem teď za Cama nehrála, ale mám to v plánu. Ten začátek školy se prostě na rpg těžce dává :X Takže zapisuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. I když teď vůbec nestíhám, rozhodně nechci končit! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Scarlett i Richie samozřejmě zůstávají :3

    OdpovědětVymazat
  10. + jsem teda dostala za úkol zapsat Tove, Whisper i Ayanku, tak ty nám také prosím nesmázněte :3

    OdpovědětVymazat
  11. Taya,Dexter,Patrik Connor zůstavají..^^

    OdpovědětVymazat
  12. Rory (Aurora Mendesi) chce zůstat! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Calle Nefil chtít zůstat. Prosit moc. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Arif O'Leary taky zůstává.

    OdpovědětVymazat
  15. helé Rose nechce, aby se jí Acci ani Claire smazaly o.O i když nějak poslední měsíc nehraje :/ ale Accalia Ward a Claire zůstávaj :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak přidávám i Liama Finna :)

    OdpovědětVymazat
  17. Danniel Benjamin23. září 2013 v 22:32

    Tak nic nic. Nezapisuj te je, že budou hrát dál, s Dannielem Benjaminem a Lissanou Linaberry končím k 30.9. zda li je to možné. Je na vás, zda si je necháte v systémových nebo zda je smažete celé :) ;) Pak mi dejte kdyžtak přes Mayu vědeť. Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Stephanie Auster, už se konečně dokopávám ke hře :))

    OdpovědětVymazat
  19. Tak Mystifyn klidně pak smaž nebo dej do systémovek...^^

    OdpovědětVymazat
  20. Ja a.k.a Arthur R. Morteo rád zostanem.

    OdpovědětVymazat
  21. Chriss Farro by taky rád zůstal :)

    OdpovědětVymazat
  22. vím, že už trochu pozdě ale Alex Sara Torez by taky chtěla zůstat :)

    OdpovědětVymazat