neděle 24. listopadu 2013

Prohlášení nového alfy

Dnešního rána svolal Adrien mohutným vytím celou smečku, i ostatní obyvatele Faybourne aby byli v doslechu. K pomoci si vzal i místní (i když chatrný) městský rozhlas aby jej měli šanci slyšet všichni. Chtěl aby vlci vzali na vědomí, že důvěra mu vložená nebyla přijmuta bez odezvy a že ji nebere na lehkou váhu.
Stojím tu před vlky a třesou se mi ruce, nesmím to nechat znát. Ušklíbnu se malinko protože si připadám paradoxně jako na pranýři, každej sleduje co udělám a je to stres pro obyčejnýho maséra s pochybnou minulostí. Nevím co se zvrtlo ale stoprocentně za důvěru vděčím svojí May a tomu co ze mě udělala. A taky Rose která mi obrátila život vzhůru nohama protože jsem nikoho tak nemiloval jako ty dvě. Hodně jsem ztratil a hodně získal.
„Dobré ráno vlci, vlčice i vlčata, lidé Faybourne,
pozval jsem Vás abych v první řadě poděkovat za důvěru a doufám, že Vás nezklamu.
Jako druhý bod mojí řeči je prohlášení, ačkoliv volby byly demokratcký…ehm demokratické.“

Musím mluvit spiovně jako alfa? Pomyslím si s úšklebkem a myslím, že bude nejlepší když budu sám sebou.
"Zkrátka všichni vlci ve městě mají týden na rozmyšelnou, zda chtějí ve smečce zlůstat nebo odejít. A samotáři mají šanci se ke smečce přidat na post omeg, přičemž za zásluhy či úspěšnost ve zkouškách smrti mohou povýšit, to je jasný. " Mrknu do davu.
„Pro ty co se smečkou nechtějí mít nic společného, nabízím toto, zůstaňte na území Fayburne pokud se Vám líbí, ale pamatujte, že pokud ohrozíte chod smečky, nebo její členy, budete potrestaní podle zákona!“ Zaburácel jsem trochu hlasitěji. Možná mi bleskl jantar v očích, kdo ví. „A všichni budou evidováni, toulavé vlky beze jména nebudeme na území tolerovat.“
„Dále chci vyzvat všechny alfy cizích smeček na našem území aby se dostavili ke mě a k mým zástupcům abychom projednali pravidla či případnou spolupráci, které je naše smečka otevřená.“
Kouknu po vlcích, vypadá to, že jsem zavdal téma k přemýšlení, což byl taky účel. Usměju se na ně a jsem celkem hrdý na tuhle smečku i když prošla hdně věcmi. Děti co jsem viděl vyrůstat od vlčat i vlky co mám rád.
„Kompetence svých zástupců projednám s nimi osobně. Budou moji nestraní poradci a budou se akttivně podílet na chodu a bezpečnosti města, jako ve vlčí tak v lidské otázce.“
Poslední bod programu snad vky potěší.
„Ačkoliv jsem Alfa a moje slovo bude vždy poslední, budu svoje rozhodnutí zakládat na Vašem názoru! Takže každý týden budete mít právo vyjádřit se k otázkám města, podat pochvaly a stížnosti, popřípadě požádat o rozsouzení sporů. DOufám, že díky tomu se naše smečka opět dá dohromady a všichni pochiopí, že vlci jsou silní jen když za sebou mají silnou smečku!
Děkuju za pozornost, ne dnes volební guláš není.“

Uculím se a skončím svou řeč. Pak zavyju a vlci se přidají. Tímto beru vše za hotové a vracím se k práci, klienti čekají.

Žádné komentáře:

Okomentovat